Verslo modeliavimas ir organizavimas
Dalies kontūras
-
Darbuotojų atranka ir įdarbinimas
● Darbuotojų atrankos ir įdarbinimo procedūros
● Darbuotojų atleidimas iš darbo
● Personalo dokumentų apyvarta
-
Vidinė ir išorinė komunikacija
● Informacijos teikimas ir priėmimas naudojantis telefonu, el. paštu lietuvių bei užsienio kalbomis, taikant verslo etikos taisykles
● Dokumentų rengimas, pritaikant dokumentų rengimo taisykles
● Gaunamos ir siunčiamos korespondencijos registravimas, pritaikant dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles
● Darbuotojų susirinkimų organizavimas, susitikimų protokolus parengimas -
Pirkimo, pardavimo, atsargų, mokesčių, ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaita
● Ūkinių operacijų registravimas apskaitos registruose
● Mokesčių apskaičiavimas
● Atsiskaitymai su tiekėjais už pirktas prekes ir paslaugas
● Ilgalaikio ir trumpalaikio turto apskaitos tvarkymas
Įmonės balansas, pelno ir nuostolio ataskaita
Įmonės balanso bei pelno nuostolių ataskaitos rengimas. -
Darbuotojų darbo laiko apskaitos, užmokesčio apskaičiavimo ir mokėjimo tvarka
● Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių aktų, reglamentuojančių darbo apmokėjimą taikymas
● Pirminių darbo laiko apskaitos dokumentų rengimas
● Darbo užmokesčio, valstybinio socialinio draudimo įmokų, ligos pašalpų apskaičiavimas. -
Reikalingų prekių/paslaugų poreikio nustatymas, naujų tiekėjų paieška ir atranka
● Įmonei reikalingų prekių ar paslaugų poreikio nustatymas.
● Naujų tiekėjų atranka ir prekių ar paslaugų pirkimo sutarčių sudarymas taikant teisinius aktus
Tema. Pirkimo operacijų vykdymas ir prekių / atsargų sandėliavimas. Atsargų apskaitos būdai ir dokumentai
● Sandėlio ir atsargų apskaitos vedimas
● Pirkimo dokumentų tvarkymas
● Darbas specializuotomis kompiuterinėmis pirkimo programomis (programų moduliais)
● Duomenų susisteminimas ir atsargų pokyčių analizės parengimas -
Klientų poreikių tyrimas bei prekių ir paslaugų pasiūlymo pristatymas klientui
● Klientų apklausa
● Komercinio pasiūlymo parengimas ir pristatymas klientui
● Ryšių su potencialiais klientais užmezgimas ir palaikymas
● Pasirengimas deryboms ir jų pravedimas
Kainodaros strategija
● Prekių ar paslaugų kainų, mokėjimų ir pristatymo būdų ir terminų nustatymas -
Gautų užsakymų vykdymas ir kontrolė
● Gaunamų užsakymų vykdymas bei sąskaitų apmokėjimo kontrolė.
● Pardavimo skatinimo priemonių sistemą taikymas
Transporto dokumentai. Teisiniai dokumentai, reglamentuojantys krovinių pervežimą vietiniais ir tarptautiniais maršrutais
● Reikiamų krovinio vežimo dokumentų rengimas
Bendravimo ir bendradarbiavimo principai ir etikos normos. Konfliktų valdymas pardavimuose
● Atsakymai į skundus, pretenzijas
● Konfliktų sprendimo būdai -
Reklamos priemonės ir jų parinkimas. Prezentacijų rengimas: pagrindiniai principai ir klaidos
● Įmonės, jos prekių ir paslaugų prezentacijos parengimas
● Skirtingų reklamos priemonių kūrimas, naudojant šiuolaikines informacines technologijas
● Reklamos priemonių biudžeto apskaičiavimas
● Parengtų reklamos priemonių pristatymas Lietuvos ir tarptautinėse imitacinių bendrovių mugėse, parodose, mokinių mokslinėse praktinėse konferencijose ar kituose renginiuose -
Įmonės veiklos pokyčiai
Projektinio darbo pagal pasirinktą temą atlikimas ir pristatymas (Situacijos analizė įmonėje, Įmonės (skyriaus) veiklos reorganizavimas)