Vartotojui rekomenduojami trys pagrindiniai skundų/pretenzijos sprendimo būdai
1 žingsnis
Kreiptis į prekių pardavėją/paslaugų teikėją žodžiu
2 žingsnis
Skundo pateikimas raštu (šios svetainės pagalba)
Jūsų skundas per 3 (tris) darbo dienas, patikrintas administratoriaus, bus išsiųstas jūsų nurodytos įmonės bei elektroniniu adresu, kurį nurodėte. Laišką/patvirtinimą gausite ir Jūs. Rekomenduojame jį išsisaugoti ir/ar išsispausdinti.
Įmonė gauna šią žinutę:
Po skundo registracijos vartotojas gauna šia žinutę:
3 žingsnis
Ginčo nagrinėjimas vartotojų ginčų komisijoje
Ginčus nagrinėjanti institucija vartotojo prašymą išnagrinėja ir sprendimą priima ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo prašymo pateikimo dienos, jeigu kiti įstatymai nenumato kitaip. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą vartotojo prašymo nagrinėjimas negali būti baigtas, ginčus nagrinėjanti institucija gali terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip 20 darbo dienų.