1.1. Apibūdinti sporto organizacijos paslaugas ir prekes bei jų pardavimą.
Section outline
- 
                    Tema. Sporto organizacijos teikiamos paslaugos ir prekės ● Sporto organizacijos teikiamų paslaugų samprata ir rūšys ● Pagrindinės ir papildomos sporto organizacijos paslaugos ir prekės ● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlą bei paklausą įtakojantys veiksniai ● Sporto prekių klasifikavimas Tema. Sporto organizacijos paslaugų rinka ir veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugų pardavimui ● Sporto organizacijos paslaugų rinkos samprata ● Sporto organizacijos paslaugų rinkos veikėjai ● Sporto organizacijos paslaugų rinkos apžvalga ● Ekonominiai, socialiniai, kultūriniai, gamtiniai, teisiniai veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugos pardavimui Tema. Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas bei prekes paieška ir analizė ● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieškos būdai ● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieška ● Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas ir prekes analizė ● Sporto prekių tiekimo atitikties Lietuvos rinkai reikalavimai ● Viešieji pirkimai ir jų vykdymas Tema. Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pardavimo procesas ● Asmeninis pardavimas, jo reikšmė, turinys ir asmeninio pardavimo procesas ● Pardavimo skatinimo esmė, tikslai ir priemonės ● Ryšių su visuomene samprata bei komunikavimas su įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis ● Vartotojų pasiekiamumo kanalai
