Dalies kontūras

  • Tema. Sporto organizacijos teikiamos paslaugos ir prekės

     

    ●                Sporto organizacijos teikiamų paslaugų samprata ir rūšys

    ●                Pagrindinės ir papildomos sporto organizacijos paslaugos ir prekės

    ●                Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlą bei paklausą įtakojantys veiksniai

    ●                Sporto prekių klasifikavimas

    Tema. Sporto organizacijos paslaugų rinka ir veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugų pardavimui

    ●                Sporto organizacijos paslaugų rinkos samprata

    ●                Sporto organizacijos paslaugų rinkos veikėjai

    ●                Sporto organizacijos paslaugų rinkos apžvalga

    ●                Ekonominiai, socialiniai, kultūriniai, gamtiniai, teisiniai veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugos pardavimui

    Tema. Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas bei prekes paieška ir analizė

    ●                Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieškos būdai

    ●                Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieška

    ●                Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas ir prekes analizė

    ●                Sporto prekių tiekimo atitikties Lietuvos rinkai reikalavimai

    ●                Viešieji pirkimai ir jų vykdymas

    Tema. Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pardavimo procesas

    ●                Asmeninis pardavimas, jo reikšmė, turinys ir asmeninio pardavimo procesas

    ●                Pardavimo skatinimo esmė, tikslai ir priemonės

    ●                Ryšių su visuomene samprata bei komunikavimas su įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis

    ●                Vartotojų pasiekiamumo kanalai