1.1. Apibūdinti sporto organizacijos paslaugas ir prekes bei jų pardavimą.
Dalies kontūras
-
Tema. Sporto organizacijos teikiamos paslaugos ir prekės
● Sporto organizacijos teikiamų paslaugų samprata ir rūšys
● Pagrindinės ir papildomos sporto organizacijos paslaugos ir prekės
● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlą bei paklausą įtakojantys veiksniai
● Sporto prekių klasifikavimas
Tema. Sporto organizacijos paslaugų rinka ir veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugų pardavimui
● Sporto organizacijos paslaugų rinkos samprata
● Sporto organizacijos paslaugų rinkos veikėjai
● Sporto organizacijos paslaugų rinkos apžvalga
● Ekonominiai, socialiniai, kultūriniai, gamtiniai, teisiniai veiksniai, turintys įtakos sporto paslaugos pardavimui
Tema. Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas bei prekes paieška ir analizė
● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieškos būdai
● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pasiūlymų rinkoje paieška
● Informacijos apie siūlomas sporto organizacijos paslaugas ir prekes analizė
● Sporto prekių tiekimo atitikties Lietuvos rinkai reikalavimai
● Viešieji pirkimai ir jų vykdymas
Tema. Sporto organizacijos paslaugų ir prekių pardavimo procesas
● Asmeninis pardavimas, jo reikšmė, turinys ir asmeninio pardavimo procesas
● Pardavimo skatinimo esmė, tikslai ir priemonės
● Ryšių su visuomene samprata bei komunikavimas su įmonei svarbiomis visuomenės grupėmis
● Vartotojų pasiekiamumo kanalai