Pereiti į pagrindinį turinį
EPMC
  • Pagrindinis
  • Kalendorius
  • Daugiau
Lietuvių ‎(lt)‎
English ‎(en)‎ Lietuvių ‎(lt)‎
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
EPMC
Pagrindinis Kalendorius
Išskleisti viską Sutraukti viską
  1. SOPP
  2. 1.1. Apibūdinti sporto organizacijos paslaugas ir prekes bei jų pardavimą.
  3. Sporto prekių tiekimo atitiktis Lietuvos rinkai

Sporto prekių tiekimo atitiktis Lietuvos rinkai

Užbaigimo reikalavimai

Temos aktualumas. Sportas ir fizinė veikla šiuolaikinio žmogaus gyvenime užima labai

svarbią vietą. Aktyvi fizinė veikla praturtina asmenybės saviraišką, atskleidžia naujų ugdomųjų

vertybių, kuria naujas elgsenas ir bendravimo formas, tobulina judesių kultūrą. Seniai įrodyta, kad

aktyvų fizinį gyvenimą gyvenantys žmonės yra sveikesni, darbingesni, gražesni ir geresnės

nuotaikos, todėl sporto klubų teikiamos paslaugos yra paklausios bet kurio amžiaus, lyties bei

socialinės padėties žmonių tarpe. Sporto klubų gebėjimas efektyviai prisitaikyti prie klientų

poreikių ir garantuoti teikiamų paslaugų kokybę, jų patrauklumą bei prieinamumą yra vienas iš

pagrindinių sėkmingos organizacijos veiklos garantų.

Pasaulinė sveikatos organizacija (PSO) Lietuvą priskiria prie šalių, kuriose gyventojų sveika

gyvensena ir fizinio aktyvumo skatinimas nėra prioritetinė sritis, todėl sveikos gyvensenos

propogavimas numatytas ir ES sveikatos programoje (2006-2013 m.). Europos šalių ir tarptautinių

organizacijų bendradarbiavimas ir tarpusavio veiklos koordinavimas didina prevencijos politikos

efektyvumą, todėl sveikatos apsaugos padėtis gerėja visoje ES (Armonienė, Lamanauskas, 2011).

Didžiuosiuse miestuose aktyvaus laisvalaikio sporto klubų paslaugų rinka išvystyta gana gerai,

tačiau galima teigti, kad šiuo metu Lietuvos miestų gyventojai per mažai skatinami sportuoti,

užsiimti bet kokia aktyvia veikla laisvalaikiu, propaguoti sveiką gyvenseną. Fizinės veiklos stoka

turi įtakos žmogaus sveikatai, o tai reiškia, kad nesportuojant ir propaguojant pasyvų ir nesveiką

gyvenimo būdą, povekis sveikatai yra didelis ir rizika susirgti įvairiomis ligomis išauga. Tačiau

galima pastebėti, kad populiarėja šiuolaikiški sporto ir poilsio kompleksai tarp įvairaus amžiaus

žmonių. Kadangi ryškėja naujų sporto klubų bei kompleksų poreikis, reikia pabrėžti, kad naujo

sporto klubo steigimas ir įkūrimas yra aktuali ir perspektyvi šiuolaikinio pasaulio verslo dalis.

Taigi, norint įsteigti naują sporto klubą reikėtų kurti efektyvią marketingo strategiją. Vertėtų

atsižvelgti į vartotojų norus bei poreikius, tiksliai apibrėžti atsirandančias problemas bei rasti

tinkamus sprenimo būdus, gebėti išsikelti tikslus, priimti tinkamus sprendimus, užtikrinti finansinę

sekmę, parengti tinkamą verslo planą, išmanyti vadybos pagrindus, marketingo galimybes,

konkurencingumą, kainodaros struktūrą bei numatyti rizikos veiksnius. Šios strategijos vykdymas ir

kontrolė leidžia tinkamai patenkinti vartotojų norus ir pasiekti savo numatytus tikslus, kurie turėtų

būti orientuoti ne tik į pelno siekimą, bet ir į visuomenės gerovės kėlimą, o tai užtikrins efektyvią

veiklą.

Šiuo metu naudojatės svečio prieiga (Prisijungti)
Duomenų saugojimo santrauka

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras

Adresas: Rungos g. 18, Elektrėnai
Telefonas: +370 528 39523
E-paštas: rastine@epmc.lt

Administratoriaus telefonas:
+370 684 93880
Administratoriaus E-paštas:
moodle@epmc.lt
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
NR. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
Teikiamas Moodle