Pereiti į pagrindinį turinį
EPMC
  • Pagrindinis
  • Kalendorius
  • Daugiau
Lietuvių ‎(lt)‎
English ‎(en)‎ Lietuvių ‎(lt)‎
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
EPMC
Pagrindinis Kalendorius
Išskleisti viską Sutraukti viską
  1. SOPP
  2. 1.1. Apibūdinti sporto organizacijos paslaugas ir prekes bei jų pardavimą.
  3. Ekonominiai, socialiniai, kultūriniai, kt. veiksniai

Ekonominiai, socialiniai, kultūriniai, kt. veiksniai

Užbaigimo reikalavimai

Dažniausiai veiksniai skirstomi į dvi grupes: tai išoriniai (makroaplinkos ir jos dalies –

konkurencinės aplinkos veiksniai) ir vidiniai (įmonės vidaus aplinkos veiksniai, kurie yra

kontroliuojami pačios įmonės) veiksniai (Barney & Hesterley, 2006).

Išoriniai konkurencingumui vertinti svarbūs veiksniai (Porter, 1990):

Kiti autoriai nurodo platesnį įmonės teikiamų paslaugų konkurencingumą įtakojančių

veiksnių spektrą. Makroekonomikos lygmenyje įmonės konkurencingumą įtakoja

politiniai-įstatyminiai, ekonominiai, socialiniai-kultūriniai ir technologiniai veiksniai.

Konkurencinėje aplinkoje pagrindinį vaidmenį atlieka tiekėjai, konkurentai, šakos konkurencija bei

vartotojai. Įmonės vidinėje aplinkoje konkurencinį pranašumą lemia įmonės strategija ir tikslai,

informacinė sistema, valdymas, kultūra bei organizacijos ištekliai.

Šiuo metu naudojatės svečio prieiga (Prisijungti)
Duomenų saugojimo santrauka

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras

Adresas: Rungos g. 18, Elektrėnai
Telefonas: +370 528 39523
E-paštas: rastine@epmc.lt

Administratoriaus telefonas:
+370 684 93880
Administratoriaus E-paštas:
moodle@epmc.lt
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
NR. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
Teikiamas Moodle