1.2. Parengti sporto organizacijos paslaugų ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimento pasiūlymus klientams.
Dalies kontūras
- 
                    Tema. Sporto organizacijos paslaugų ir prekių klientai bei jų poreikiai ● Sporto organizacijos paslaugų vartotojų segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas ● Vartotojų elgsenos samprata bei vartotojų elgsenai įtaką darantys veiksniai ● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių klientų poreikių tyrimas Tema. Sporto organizacijos paslaugų pasiūlymų paketo pristatymas klientui ● Sporto organizacijos paslaugų klientams paketo formavimas ● Sporto organizacijos paslaugų pasiūlymų rinkinio pristatymo klientui būdai Tema. Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimentas ● Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimento rinkos veiksniai ir planavimas ● Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtos priemonės, įranga, inventorius
