1.2. Parengti sporto organizacijos paslaugų ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimento pasiūlymus klientams.
Dalies kontūras
-
Tema. Sporto organizacijos paslaugų ir prekių klientai bei jų poreikiai
● Sporto organizacijos paslaugų vartotojų segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas
● Vartotojų elgsenos samprata bei vartotojų elgsenai įtaką darantys veiksniai
● Sporto organizacijos paslaugų ir prekių klientų poreikių tyrimas
Tema. Sporto organizacijos paslaugų pasiūlymų paketo pristatymas klientui
● Sporto organizacijos paslaugų klientams paketo formavimas
● Sporto organizacijos paslaugų pasiūlymų rinkinio pristatymo klientui būdai
Tema. Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimentas
● Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimento rinkos veiksniai ir planavimas
● Sporto ir fizinio aktyvumo veikloms skirtos priemonės, įranga, inventorius