Pereiti į pagrindinį turinį
EPMC
  • Pagrindinis
  • Kalendorius
  • Daugiau
Lietuvių ‎(lt)‎
English ‎(en)‎ Lietuvių ‎(lt)‎
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
EPMC
Pagrindinis Kalendorius
Išskleisti viską Sutraukti viską
  1. SOPP
  2. 1.2. Parengti sporto organizacijos paslaugų ir fizinio aktyvumo veikloms skirtų prekių asortimento pasiūlymus klientams.
  3. SPO paslaugų pasiūlymų paketo veiksniai

SPO paslaugų pasiūlymų paketo veiksniai

Užbaigimo reikalavimai

Pagal Ph. Kothler ir kt. (2007), marketingo planavimo procesas priklauso nuo plano paskirties.

Planavimas gali būti trijų tipų :

 Ilgalaikis planavimas paprastai apima laiko periodą iki 10 metų.

 Vidutinės trukmės planavimas konkretizuoja orientyrus, nustatytus ilgalaikiam planui.

Dauguma atvejų jis laikomas ne ilgesniu kaip 5 metai.

27

 Trumpalaikis planavimas reiškia planų parengimą 1 – 2 metams, kurie apima konkrečius

lėšų nustatymo, apskaičiavimo būdus.

L. Bagdonienė ir L. Hopenienė (2004) tegimu, įmonė pasirenka vieną iš marketingo strategijų, kuri

pačiai įmonei yra palankiausia, išskiriamos šios marketingo strategijos:

1. Nediferencijuota – šią strategiją pasirinkusios organizacijos, visiems tiksliniams

segmentams siūlo vienodas paslaugas. Dažniausiai šią strategiją siūlo įmonės, pateikiančios rinkai

naujas paslaugas. Pagrindinis organizacijos uždavinys – tinkamai prisistatyti ir informuoti kuo

daugiau vartotojų;

2. Diferencijuota – kai kiekvienam segmentui parengiami keli pasiūlos variantai. Ši strategija

taikoma, kai rinka yra nusistovėjusi ir gerai žinomi jos poreikiai.

3. Koncentruota – kai įmonė vartotojui pateikia vieną.

Anot Jovaišos (2004) įmonė turi nuspręsti, kuo ji sudomins pirkėjus, ką jiems sakys, kaip sakys

ir kaip parduos paslaugą ar prekę. Paslaugos savybės ir teikimo ypatumai sąlygoja būtinybę

suformuoti skirtingą nei prekėms marketingo kompleksą. Marketingo kompleksas – tai sprendimų ir

rinkos poveikių visuma, kurią naudoja įmonė, norėdama sužadinti pageidaujamą reakciją tikslinėje

rinkoje, tenkinti vartotojų norus bei reikmes ir pasiekti savo tikslus. Ph. Kotler ir kt. (2007) teigia,

kad tradicinis marketingo kompleksas susideda iš produkto, kainos, vietos ir rėmimo. Tačiau

apibūdinant paslaugų marketingo kompleksą, anot L. Bagdonienės ir R. Hopenienės (2005) bei Ph.

Kotler ir kiti (2007), daugelis mokslininkų sutinka, kad tradicinių 4P (produkto, vietos, rėmimo,

kainos) įvertinus jų prigimtį, yra per maža, todėl šį kompleksą būtina papildyti. Jį sudaro (Morgan,

Summers, 2005):

 Prekė (angl. Product) – apima tuos sprendimus ir veiksmus, kurie leidžia sukurti

konkurencingą prekę ar paslaugą.

 Kaina (angl. Price) – apima visus veiksmus, lemiančius firmos kainų politikos parengimą ir

įgyvendinimą.

 Pateikimo vieta (angl. Place) – tai visi veiksniai, kurie susiję su prekės ar paslaugos

realizavimo vietos pasirinkimu.

 Skatinimas (angl. Promotion) – reklaminiai veiksmai, nuolaidų sistema.

Autoriai (Morgan, Summers,2005) priduria, kad sporto paslaugų marketingo kompleksą papildyti

reikėtų: žmonės, fizinis akivaizdumas, bei procesas.

Produktas tai yra bet kas, kas gali būti pasiūlyta rinkai atkreipti dėmesį, įsigyti, naudoti ar

vartoti norui ar poreikiui tenkinti (Kotler ir kt., 2007). Sporto paslaugų sferoje produktas yra fizinio

aktyvumo programa, kurios tikslas yra patenkinti sporto vartotojų poreikius, norus, interesus.

Sporto klubų produktas yra labai specifiškas. Sporto klubai teikia sporto ir bendros fizinės būklės

gerinimo paslaugas. Šios paslaugos yra specifinis produktas, kuris iš dalies yra neapčiuopiamas,

tačiau tiesiogiai arba netiesiogiai jų vartotojams suteikia naudą, malonumą bei prisideda prie

žmonių poreikių, tokių kaip fizinės būklės, kūno formų, nuotaikos ir savijautos gerinimo. Sporto

klubai siekia užtikrinti kuo platesnę ir įvairesnę sveikatinimo paslaugų pasiūlą, užtikrinant optimalų

paslaugų kokybės ir kainos santykį, naujoves (Berry, 2004).

Šiuo metu naudojatės svečio prieiga (Prisijungti)
Duomenų saugojimo santrauka

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras

Adresas: Rungos g. 18, Elektrėnai
Telefonas: +370 528 39523
E-paštas: rastine@epmc.lt

Administratoriaus telefonas:
+370 684 93880
Administratoriaus E-paštas:
moodle@epmc.lt
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
NR. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
Teikiamas Moodle