SPO klientų poreikių tyrimas pvz.
ANKETA
Gerb. respondente, Lietuvos Kūno Kultūros Akademijos studentė atlieka mokslinį
tyrimą, siekdama nustatyti sporto klubų teikiamų paslaugų konkurencingumą įtakojančius
veiksnius. Nuoširdūs Jūsų atsakymai padės nustatyti sporto klubų konkurencingumą įtakojančius
veiksnius. Jūsų nuomonė labai svarbi, todėl maloniai prašau skirti keletą minučių anoniminės
anketos užpildymui. (pasirinktą atsakymo variantą pažymėkite -X ). Konfidencialumą
garantuojame. Iš anksto nuoširdžiai dėkoju!
1. Jūsų lytis:
□ Moteris.
□ Vyras.
2. Jūs esate:
□ Sporto klubo vadovas.
□ Asmuo, dirbantis sporto klube.
3. Jūsų išsilavinimas:
□ pradinis
□ vidurinis
□ aukštesnysis
□ aukštasis universitetinis
□ nebaigtas aukštasis universitetinis
4. Jūsų sporto klubas funkcionuoja:
□ pirmus metus
□ 1 - 3 metus
□ 3 - 6 metus
□ 6 - 9 metus
□ daugiau nei 9 metus
5. Jūsų patirtis kuriant strategijas sporto klubo srityse:
□ Iki 1 metų
□ Nuo 1 iki 3 metų
□ Nuo 3 iki 5 metų
□ Nuo 5 iki 10 metų
□ Daugiau nei 10 metų
6. Kiek asmenų dalyvauja kuriant Jūsų sporto klubo strategiją?
□ 1 asmuo
□ 2 asmenys
□ 3 asmenys
□ daugiau negu 3 asmenys .....sk.
7. Kokią įtaką įmonės konkurencingumui turi šios veiksnių sąlygos? (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
8. Kokią įtaką įmonės kokurencingumui turi šios paklausos sąlygos? (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
9. Įvertinkite šių susijusių ir aptarnaujančių pramonės sektorių svarbą sportų klubų
konkurencingumui (visai nesvarbu-1, nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-
5)
10. Įvertinkite įmonės strategijos, struktūros ir konkurencijos svarbą sportų klubų
konkurencingumui (visai nesvarbu-1, nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-
5)
11. Įvertinkite savo, kaip strategijos kūrėjo, svarbą sportų klubų konkurencingumui (labai
blogai-1, blogai-2, vidutiniškai-3, gerai-4, labai gerai-5)
12. Įvertinkite įmonės įvaizdžio svarbą sportų klubų konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
13. Įvertinkite paslaugų kokybės svarbą sportų klubų konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
14. Įvertinkite pateiktų veiksnių svarbą parduodant paslaugas (visai nesvarbu-1, nesvarbu-2,
vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
15. Įvertinkite Vyriausybės vaidmens svarbą sportų klubų konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
16. Kokią įtaką įmonės konkurencingumui turi galimybės ir tarptautinio verslo vaidmenys? (visai
nesvarbu-1, nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
17. Įvertinkite ekonominių veiksnių svarbą sportų klubų konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
18. Įvertinkite socialinių veiksnių svarbą sportų klubų konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)
19. Kaip vertinate šių rodiklių svarbą Jūsų sporto klubo konkurencingumui (visai nesvarbu-1,
nesvarbu-2, vidutiniškai svarbu-3, svarbu-4, labai svarbu-5)