11. Demonstracinė reklama.
Section outline
-
Demonstracinė reklama yra viena naujausių reklamos formų, padedančių patraukliai pristatyti įmonę ar produktą, paslaugą vartotojams. Demonstracine reklama vartotojams suteikiama galimybė geriau pažinti reklamuojamą paslaugą ar produktą, daugiau sužinoti apie įmonę, kuri reklamuojasi tokiu būdu. Šia reklama tiesiogiai kontaktuojama su vartotoju, grįžtamasis ryšys jaučiamas kone iškart. Demonstracinė reklama reikalinga daugumai įmonių. Jai priklauso daugelis priemonių, tokių kaip: parodos, mugės, degustacijos, pristatymai, seminarai, konferencijos, nemokamas pavyzdžių dalijimas, festivaliai. Prie jų reikėtų priskirti ir verslo dovanas, suvenyrus, kurie dažniausiai dovanojami vartotojui kaip reprezentacinė (demonstruojamoji) priemonė.
Apie demonstracinę reklamą plačiau skaitykite prisegtuke nuo 147 psl.
Tikslas: mokėti sukurti reklaminį leidinį, komponuojant tekstus ir vaizdus, parenkant tinkamus spalvinius derinius.