Užduotis. Reklaminio stendo apipavidalinimo analizė
Pasirinkite lauko arba vidaus 5 reklaminius stendus ir juos išanalizuokite. Stendus galite pasirinkti iš interneto ar pasidaryti realių stendų foto.
Į ruošiamą darbą įkeliate stendo foto ir šalia Jūsų komentarai. Tą pačią procedūrą kartojate 5 kartus.
Ar stendas sukurtas laikantis šių rekomendacijų:
Kad stendas būtų nuoseklus ir aiškus, jo erdvę reikia padalinti į tris dalis:
1. Pirmoji dalis skirta atkreipti lankytojų dėmesį. Joje pateikiamos pagrindinės vaizdinės priemonės.
2. Antroje dalyje pateikiama daugiau informacijos, firma prisistato gaminius, išsiaiškina lankytojo poreikius.
3. Trečia – derybų, joje detaliai pateikiama informacija apie produktą ar paslaugą, pateikiami pasiūlymai, sudaromos sutarys.
Renkantis
stendo apipavidalinimo būdą, reikia atkreipti dėmesį į parodos pobūdį,
ekspozicijos vietą, bendrą koloritą, apšvietimą ir pan. stendas turi būti
pastebimas, bet neturi išsišokti. Visuomet patrauklu ne tai, kas darko bendrą
vaizdą, bet jį papildo netikėtumu, originalumu, harmoningumu kuriant stendo
formą, apimtį, koloritą, išraiškingumą.