10. PASLAUGŲ SUTEIKIMO TERMINAI, PASLAUGŲ REZULTATO PERDAVIMO - PRIĖMIMO TVARKA
10.1. Paslaugų suteikimo tvarka ir terminai nurodyti Sutarties SD 5 dalyje.
10.2. Paslaugos teikiamos pagal Pirkėjo Paslaugų teikėjui teikiamus atskirus Užsakymus, jei Sutarties
dokumentuose nenumatyta kitaip.
10.3. Paslaugų teikėjas, įvykdęs Sutartyje numatytus įsipareigojimus, turi kreiptis į Pirkėją raštu dėl
Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo akto pasirašymo.
10.4. Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktas turi būti surašytas dviem vienodą teisinę galią
turinčiais egzemplioriais, kuriuos pasirašo abiejų Šalių įgalioti asmenys. Nuosavybės teisė į Paslaugų rezultatą
Pirkėjui pereina nuo Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto pasirašymo dienos.
10.5. Pirkėjas turi ne vėliau kaip per Sutarties SD 5 dalyje nurodytą terminą nuo Paslaugų teikėjo raštiško
kreipimosi pasirašyti Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktą, jei Paslaugų kokybė atitinka Sutartyje
nustatytus reikalavimus. Jeigu Paslaugų ir (ar) Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo metu nustatoma, kad
Paslaugos suteiktos netinkamai ir Paslaugų rezultatas neatitinka Sutartyje nustatytų reikalavimų, Pirkėjas turi
teisę atsisakyti pasirašyti Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktą, raštu nurodydamas priimto
sprendimo motyvus (jei įmanoma, nurodydamas ir priemones, kurių Paslaugų teikėjas privalo imtis, kad
Paslaugų kokybė atitiktų Sutarties reikalavimus ir Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktas būtų
pasirašytas).
10.6. Paslaugų teikėjas Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo metu atiduoda Pirkėjo nuosavybėn visus
duomenis bei dokumentus, nurodytus Sutarties SD 5 dalyje (jei taikoma). Kol Pirkėjui nepateikiami dokumentai
9
ir (ar) kita Pirkimo sąlygose numatyta informacija (jei taikoma), laikoma, kad Paslaugų teikėjo sutartiniai
įsipareigojimai neįvykdyti ir Paslaugų rezultatas neperduotas.
10.7. Paslaugų teikėjui vėluojant suteikti Paslaugas šioje Sutartyje nustatytais terminais dėl priežasčių,
nepriklausančių nuo Pirkėjo, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui Sutarties SD 5 dalyje
nustatyto dydžio netesybas (delspinigius / baudą) bei atlygina Pirkėjo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek,
kiek jų nepadengia netesybos (delspinigiai / baudos). Pirkėjui pareiškus reikalavimą atlyginti patirtus
nuostolius, delspinigiai / bauda įskaitomi į nuostolių atlyginimą.
10.8. Rašytiniu Šalių sutarimu Paslaugų teikimo terminai gali būti keičiami, jeigu: (1) Pirkėjas nevykdo ar
netinkamai vykdo savo įsipareigojimus pagal Sutartį ir todėl Paslaugų teikėjas negali teikti Paslaugų; (2) Pirkėjo
Paslaugų teikėjui pateikiami papildomi nurodymai ir / arba informacija turi įtakos Paslaugų teikėjo Paslaugų
teikimo terminams, (3) bet kokios kitos kliūtys, priskirtinos Pirkėjui ir (arba) Pirkėjo samdomiems tretiesiems
asmenims, trukdo Paslaugų teikėjui laiku suteikti Paslaugas; ar (4) valstybės ar savivaldos institucijų veiksmai
trukdo Paslaugų teikėjui laiku suteikti Paslaugas; (5) vykdant Sutartį, paaiškėja šios Sutarties pasirašymo metu
nenumatytos aplinkybės (nenumatytas Pirkėjo pateikto Užsakymo keitimas, trečiųjų asmenų, priskirtinų
Pirkėjui, veiksmai ar neveikimas, ikiteismine ar teismine tvarka vykstantys ginčai, su Sutarties vykdymu
susijusių teisės aktų nuostatų pasikeitimas, Pirkėjui paaiškėja naujos aplinkybės, kurioms esant būtina
peržiūrėti Užsakymo kiekį ar pristatymo sąlygas ir pan.).
10.9. Šalys įsipareigoja nedelsiant raštu informuoti kitą Šalį apie Sutarties BD 10.8 punkte nurodytų
aplinkybių atsiradimą. Tokiu atveju Paslaugų suteikimo terminai gali būti keičiami (pratęsiami) ne ilgesniam
laikotarpiui nei tęsiasi minėtame punkte nurodytos aplinkybės.
10.10. Su Paslaugomis susijusių Prekių sugadinimo rizika iškrovimo metu, Prekių atsitiktinio žuvimo ar
sugedimo rizika iki Prekių pristatymo vietos tenka Paslaugų teikėjui. Prekių sugadinimo rizika iškrovimo ir (ar)
atliekant Paslaugas (jei atlieka Paslaugų teikėjas ar su juo susiję tretieji asmenys) tenka Paslaugų teikėjui,
išskyrus atvejus, jei Sutarties SD nurodyta kitaip.