Pereiti į pagrindinį turinį
EPMC
  • Pagrindinis
  • Kalendorius
  • Daugiau
Lietuvių ‎(lt)‎
English ‎(en)‎ Lietuvių ‎(lt)‎
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
EPMC
Pagrindinis Kalendorius
Išskleisti viską Sutraukti viską
  1. SOPP
  2. 1.4. Pildyti sutartis su tiekėjais ir klientais.
  3. 10. PASLAUGŲ SUTEIKIMO TERMINAI, PASLAUGŲ REZULTATO PERDAVIMO - PRIĖMIMO TVARKA

10. PASLAUGŲ SUTEIKIMO TERMINAI, PASLAUGŲ REZULTATO PERDAVIMO - PRIĖMIMO TVARKA

Užbaigimo reikalavimai

10.1. Paslaugų suteikimo tvarka ir terminai nurodyti Sutarties SD 5 dalyje. 10.2. Paslaugos teikiamos pagal Pirkėjo Paslaugų teikėjui teikiamus atskirus Užsakymus, jei Sutarties dokumentuose nenumatyta kitaip. 10.3. Paslaugų teikėjas, įvykdęs Sutartyje numatytus įsipareigojimus, turi kreiptis į Pirkėją raštu dėl Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo akto pasirašymo. 10.4. Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktas turi būti surašytas dviem vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, kuriuos pasirašo abiejų Šalių įgalioti asmenys. Nuosavybės teisė į Paslaugų rezultatą Pirkėjui pereina nuo Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto pasirašymo dienos. 10.5. Pirkėjas turi ne vėliau kaip per Sutarties SD 5 dalyje nurodytą terminą nuo Paslaugų teikėjo raštiško kreipimosi pasirašyti Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktą, jei Paslaugų kokybė atitinka Sutartyje nustatytus reikalavimus. Jeigu Paslaugų ir (ar) Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo metu nustatoma, kad Paslaugos suteiktos netinkamai ir Paslaugų rezultatas neatitinka Sutartyje nustatytų reikalavimų, Pirkėjas turi teisę atsisakyti pasirašyti Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktą, raštu nurodydamas priimto sprendimo motyvus (jei įmanoma, nurodydamas ir priemones, kurių Paslaugų teikėjas privalo imtis, kad Paslaugų kokybė atitiktų Sutarties reikalavimus ir Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo aktas būtų pasirašytas). 10.6. Paslaugų teikėjas Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo metu atiduoda Pirkėjo nuosavybėn visus duomenis bei dokumentus, nurodytus Sutarties SD 5 dalyje (jei taikoma). Kol Pirkėjui nepateikiami dokumentai 9 ir (ar) kita Pirkimo sąlygose numatyta informacija (jei taikoma), laikoma, kad Paslaugų teikėjo sutartiniai įsipareigojimai neįvykdyti ir Paslaugų rezultatas neperduotas. 10.7. Paslaugų teikėjui vėluojant suteikti Paslaugas šioje Sutartyje nustatytais terminais dėl priežasčių, nepriklausančių nuo Pirkėjo, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui Sutarties SD 5 dalyje nustatyto dydžio netesybas (delspinigius / baudą) bei atlygina Pirkėjo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos (delspinigiai / baudos). Pirkėjui pareiškus reikalavimą atlyginti patirtus nuostolius, delspinigiai / bauda įskaitomi į nuostolių atlyginimą. 10.8. Rašytiniu Šalių sutarimu Paslaugų teikimo terminai gali būti keičiami, jeigu: (1) Pirkėjas nevykdo ar netinkamai vykdo savo įsipareigojimus pagal Sutartį ir todėl Paslaugų teikėjas negali teikti Paslaugų; (2) Pirkėjo Paslaugų teikėjui pateikiami papildomi nurodymai ir / arba informacija turi įtakos Paslaugų teikėjo Paslaugų teikimo terminams, (3) bet kokios kitos kliūtys, priskirtinos Pirkėjui ir (arba) Pirkėjo samdomiems tretiesiems asmenims, trukdo Paslaugų teikėjui laiku suteikti Paslaugas; ar (4) valstybės ar savivaldos institucijų veiksmai trukdo Paslaugų teikėjui laiku suteikti Paslaugas; (5) vykdant Sutartį, paaiškėja šios Sutarties pasirašymo metu nenumatytos aplinkybės (nenumatytas Pirkėjo pateikto Užsakymo keitimas, trečiųjų asmenų, priskirtinų Pirkėjui, veiksmai ar neveikimas, ikiteismine ar teismine tvarka vykstantys ginčai, su Sutarties vykdymu susijusių teisės aktų nuostatų pasikeitimas, Pirkėjui paaiškėja naujos aplinkybės, kurioms esant būtina peržiūrėti Užsakymo kiekį ar pristatymo sąlygas ir pan.). 10.9. Šalys įsipareigoja nedelsiant raštu informuoti kitą Šalį apie Sutarties BD 10.8 punkte nurodytų aplinkybių atsiradimą. Tokiu atveju Paslaugų suteikimo terminai gali būti keičiami (pratęsiami) ne ilgesniam laikotarpiui nei tęsiasi minėtame punkte nurodytos aplinkybės. 10.10. Su Paslaugomis susijusių Prekių sugadinimo rizika iškrovimo metu, Prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika iki Prekių pristatymo vietos tenka Paslaugų teikėjui. Prekių sugadinimo rizika iškrovimo ir (ar) atliekant Paslaugas (jei atlieka Paslaugų teikėjas ar su juo susiję tretieji asmenys) tenka Paslaugų teikėjui, išskyrus atvejus, jei Sutarties SD nurodyta kitaip.

Šiuo metu naudojatės svečio prieiga (Prisijungti)
Duomenų saugojimo santrauka

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras

Adresas: Rungos g. 18, Elektrėnai
Telefonas: +370 528 39523
E-paštas: rastine@epmc.lt

Administratoriaus telefonas:
+370 684 93880
Administratoriaus E-paštas:
moodle@epmc.lt
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
NR. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
Teikiamas Moodle