Pereiti į pagrindinį turinį
EPMC
  • Pagrindinis
  • Kalendorius
  • Daugiau
Lietuvių ‎(lt)‎
English ‎(en)‎ Lietuvių ‎(lt)‎
Šiuo metu naudojatės svečio prieiga
Prisijungti
EPMC
Pagrindinis Kalendorius
Išskleisti viską Sutraukti viską
  1. SOPP
  2. 1.4. Pildyti sutartis su tiekėjais ir klientais.
  3. 6. PASLAUGŲ KOKYBĖ

6. PASLAUGŲ KOKYBĖ

Užbaigimo reikalavimai

6.1. Suteikiamoms Paslaugoms, Paslaugų kokybei bei Paslaugų teikėjo personalui keliami kvalifikaciniai reikalavimai apibrėžiami Sutarties dokumentuose bei Paslaugų kokybę, teikimą, aplinkosaugą ar (ir) saugą reglamentuojančiuose teisės aktuose. Jei Sutartyje nenumatyti konkretūs kokybės, teikimo, aplinkosaugos, saugos reikalavimai, tai teikiamų Paslaugų kokybė turi atitikti teisės aktų keliamus reikalavimus bei įprastai tokios rūšies Paslaugoms keliamus kokybės, techninius ir funkcinius standartus bei reikalavimus. 6.2. Terminas, per kurį Pirkėjas turi teisę kreiptis į Paslaugų teikėją dėl Paslaugų ir (ar) Paslaugų rezultato trūkumų pašalinimo, nustatomas Sutarties SD 3 dalyje ir pradedamas skaičiuoti nuo Paslaugų ar jų dalies perdavimo Pirkėjui, t. y. Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto pasirašymo dienos. Jei minėtas terminas nenustatytas, tai neapriboja Pirkėjo teisės per protingą terminą nuo Paslaugų priėmimo momento pareikšti reikalavimus Paslaugų teikėjui dėl paslėptų Paslaugų rezultato trūkumų, kurių Pirkėjas negalėjo nustatyti Paslaugų priėmimo metu. 6.3. Paslaugų teikėjas garantuoja, jog Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akto (-ų) pasirašymo metu Paslaugos atitiks Sutartyje nustatytus reikalavimus, jos bus suteiktos kokybiškai, be klaidų, kurios panaikintų ar sumažintų Paslaugų vertę ar jų rezultato tinkamumą įprastam naudojimui. Jei Paslaugų trūkumai pastebimi iki Paslaugų perdavimo ar (ir) Paslaugų perdavimo - priėmimo metu, Pirkėjas turi teisę nepriimti Paslaugų. Apie pastebėtus Paslaugų trūkumus yra pažymima Paslaugų rezultato perdavimo - priėmimo akte, nurodant priimto sprendimo motyvus. Paslaugų trūkumai šalinami Paslaugų teikėjo lėšomis Sutarties SD nustatytais terminais. 6.4. Jei Paslaugų rezultato trūkumai pastebimi po Paslaugų rezultato perdavimo – priėmimo akto pasirašymo, bet ne vėliau kaip per Sutartyje numatytą terminą, Pirkėjas raštu informuoja apie tai Paslaugų teikėją. 6.5. Paslaugų teikėjas per Sutarties SD 3 dalyje nustatytą terminą nuo Pirkėjo pranešimo apie trūkumų nustatymą išsiuntimo dienos privalo savo jėgomis ir lėšomis pašalinti trūkumus, kurie atsirado ne dėl Pirkėjo kaltės / ne dėl trečiųjų asmenų kaltės (išskyrus Pirkėjo samdomus subteikėjus) / ne dėl force majeure aplinkybių. Preziumuojama, kad Paslaugų teikėjas materialiai atsako už visus Paslaugų trūkumus, paaiškėjusius Paslaugų perdavimo – priėmimo metu ar (ir) termino, per kurį Pirkėjas turi teisę kreiptis į Paslaugų teikėją dėl Paslaugų ir (ar) Paslaugų rezultato trūkumų pašalinimo, galiojimo metu, jeigu neįrodo, kad Paslaugų trūkumai atsirado ne dėl Paslaugų teikėjo kaltės ar aplaidaus jo sutartinių įsipareigojimų vykdymo. 6.6. Paslaugų teikėjui per Sutarties SD 3 dalyje nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų teikėjas, Pirkėjui pareikalavus, moka Pirkėjui Sutarties SD 3 dalyje nustatyto dydžio netesybas (delspinigius ir (ar) baudą) bei atlygina Pirkėjo dėl to patirtus tiesioginius nuostolius tiek, kiek jų nepadengia netesybos. Pirkėjui pareiškus reikalavimą atlyginti patirtus nuostolius, netesybos įskaitomos į nuostolių atlyginimą. 6.7. Paslaugų teikėjui per Sutarties SD 3 dalyje nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Pirkėjas turi teisę pašalinti trūkumus savo jėgomis arba pasitelkdamas trečiuosius asmenis, o Paslaugų teikėjas tokiu atveju apmoka Pirkėjo patirtas trūkumų šalinimo išlaidas bei, Pirkėjui pareikalavus, sumoka Pirkėjui 20 (dvidešimt) procentų Paslaugų, kurioms nustatyti trūkumai, vertės dydžio baudą. 5 6.8. Jei Paslaugų teikėjas nepripažįsta trūkumų, kiekviena iš Šalių gali kreiptis dėl nepriklausomos ekspertizės atlikimo. Jei Paslaugų teikėjas ilgiau nei 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi neatsako / nepasitelkia nepriklausomo (su Pirkėju suderinto) eksperto ginčui spręsti ar (ir) jei ginčas užtruko ilgiau nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pirmojo kreipimosi, tai Pirkėjas turi teisę savarankiškai kreiptis dėl ekspertizės atlikimo. Tokiu atveju ekspertizės išlaidas padengia: jei Paslaugos atitinka Sutartyje nurodytus reikalavimus – Pirkėjas, jei Paslaugos neatitinka Sutarties reikalavimų – Paslaugų teikėjas. 6.9. Paslaugų teikėjas, teikdamas Paslaugas, užtikrina saugos darbe, priešgaisrinės saugos, aplinkos apsaugos bei kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų, taikomų teikiant Paslaugas, laikymąsi (jei taikoma). 6.10. Jei Pirkimo sąlygose keliami kvalifikacijos reikalavimai Paslaugų teikėjo personalui, tai Paslaugų teikėjas privalo užtikrinti, kad lygiavertė jo ir (arba) jo personalo kvalifikacija būtų užtikrinama visą Sutarties galiojimo laikotarpį. 6.11. Paslaugų teikėjas vykdydamas Sutartį negali keisti savo Pasiūlyme nurodyto ūkio subjekto, kurio pajėgumais remiasi (toliau – ūkio subjektas), kad atitiktų Pirkimo sąlygose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus ir (ar) savo Pasiūlyme nurodyto specialisto (jei taikoma) be Pirkėjo rašytinio sutikimo. Keičiamas ūkio subjektas ir (ar) specialistas (jei taikoma) turi turėti ne žemesnę, nei nurodyta Paslaugų teikėjo Pasiūlyme kvalifikaciją. Paslaugų teikėjo ūkio subjektas ir (ar) specialistas (jei taikoma) gali būti keičiamas tik šiais atvejais: (i) Paslaugų teikėjo ūkio subjektui pradėjus bankroto ar restruktūrizavimo procedūras; (ii) Paslaugų teikėjo ūkio subjektui ir (ar) specialistui (jei taikoma) atsisakius vykdyti Sutartyje numatytus įsipareigojimus; (iii) Paslaugų teikėjo specialistui (jai taikoma) negalint vykdyti Sutartyje numatytų įsipareigojimų dėl ligos, ar dėl darbo sutarties nutraukimo ar pasibaigimo; (iv) Sutarties vykdymo metu Pirkėjui pareikalavus pakeisti ūkio subjektą ir (ar) specialistą, kurie nekompetentingai ar aplaidžiai vykdys pareigas, nesugebės laikytis Sutarties sąlygų. 6.12. Paslaugų teikėjas, Pirkėjui pareikalavus, per Pirkėjo nustatytą terminą privalo pateikti Pirkėjui pakankamus įrodymus, jog jis turi visus pagal teisės aktų reikalavimus būtinus Paslaugų atlikimui Lietuvos Respublikoje leidimus, atestatus, licencijas ir (arba) kitus teisės aktų nustatytus reikalavimus atitinkančius dokumentus arba kitus dokumentus, Paslaugų teikėjo tvarkas, aprašus ir kitą dokumentaciją, kuri kaip privaloma buvo nurodyta Pirkimo sąlygose. 6.13. Sutarties vykdymo metu Paslaugų teikėjas turi teisę keisti Prekių (jei tokios tiekiamos pagal Sutartį) modelį ar (ir) gamintoją, tik gavęs rašytinį Pirkėjo sutikimą. Siekdamas keisti Prekę, Paslaugų teikėjas privalo pateikti Pirkėjui argumentuotą prašymą su įrodymais, kad keičiamos naujos Prekės visiškai atitinka Techninės specifikacijos ir Sutarties reikalavimus, yra ne prastesnės, o lygiavertės ar geresnės kokybės, nebus keičiami Prekių įkainiai (mažinti Prekių įkainius Paslaugų teikėjas turi teisę), pristatymo terminai ir kitos Sutarties sąlygos bei pateikti keičiamų naujų Prekių dokumentus. Taip pat turi būti nurodomos aplinkybės, dėl kurių atsirado poreikis keisti Prekių modelį ar (ir) gamintoją. 6.14. Šalys susitaria, kad atskiras susitarimas (gamintojo / modelio keitimo atveju) dėl Sutarties keitimo pasirašomas nebus. Lygiaverčiu dokumentu bus laikomas Paslaugų teikėjo prašymas bei rašytinis Pirkėjo sutikimas. Visi Paslaugų teikėjo pateikti dokumentai bei Pirkėjo sutikimas laikomi neatskiriama Sutarties dalimi. 6.15. Šio skyriaus nuostatų nesilaikymas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu.

Šiuo metu naudojatės svečio prieiga (Prisijungti)
Duomenų saugojimo santrauka

Viešoji įstaiga Elektrėnų profesinio mokymo centras

Adresas: Rungos g. 18, Elektrėnai
Telefonas: +370 528 39523
E-paštas: rastine@epmc.lt

Administratoriaus telefonas:
+370 684 93880
Administratoriaus E-paštas:
moodle@epmc.lt
Projektas „Profesinio mokymo ir mokymosi visą gyvenimą informacinių sistemų ir registrų plėtra
NR. 09.4.1-ESFA-V-713-02-0001
Teikiamas Moodle