Reklama
F. Kotler (2007) teigimu, rėmimas susideda iš skatinimo priemonių. V.Virvilaitės (2004)
teigimu, rėmimas - tai į vartotoją nukreipti įtaigos ir informavimo veiksmai, kurie įtakoja pirkimą.
Rėmimu siekiama pritraukti kuo daugiau vartotojų. V. Kindurio (2002) teigimu, rėmimas gali
pasireikšti per reklamą, pardavimų rėmimo veiklą, asmeninį pardavimą ir kt. Tai reiškia, kad
rėmimas yra teikėjų ir vartotojų bendravimo formos bei metodai. Peduodant informaciją
vartotojams, būtinas jos konkretumas. Teigiama, kad teikiant informaciją, reikėtų atsižvelgti į šias
taisykles (Bagdonienė, Hopinienė, 2004):
1. Vartotojui siūlyti tik tai, ką įmonė tikrai galės įgyvendinti;
2. Sumažinti neapčiuopiamumo įtaką bei poveikį vartotojamas;
3. Išreikšti atitinkamą dėmesį organizacijos darbuotojams;
4. Skleidžiama informacija turi būti patikrinta;
5. Išryškinti esminius paslaugos kokybės aspektus vartotojams.
Reklama – tai žinių skleidimas, siekiant populiarinti prekę (Tarptautinis žodžių žodynas, 2008).
Taigi, reklama galima apibūdinti kaip tam tikros informacijos platinimas apie prekės privalumą. E.
Vitkienės (2004) teigimu, reklama, kaip rėmimo forma yra informacijos skleidimo būdas. Sporto
paslaugų sferoje reklama padeda išspręsti daugumą marketingo problemų, susijusiu su sporto klubo
veikla. Autorės teigimu, rėmimo procese, organizacija turėtų atsižvelgti į šiuos tikslus:
Parodyti vartotojui teikiamų paslaugų naudą;
Išsiskirti iš konkurentų;
Įgyti teigiamą organizacijos įvazdį.